Nigaribra kizim var 5 yasinda o ishaldi daha sonra bende basladi muhtemelen ben ondan kaptim tam 32+0 da yattim hstNeye 32+5 de ciktim 5 gunde evde antibiyotik kullandim suan 34+3 ama hala idrar enfeksiyonum devam ediyo kanda sifirlandi ayaklarjm cok ciddi ödem topladi kan sulandirici igne falan kullanmaya basladim tansiyonun yukselmedikce korkma falan dedi kontrol altindayim