Kızlar 28. Haftamdayım bugün doktor kontrolüm Vardı ve doktorun bebeğin suyunu sınırda olduğunu söyledi yani biraz fazlaymış suyu ben hamurişini ve tatlıyı abartmıştım onları azaltmamı söyledi bundan sonra kesinlikle yemiyorum artık tamamen bıraktım ama bir tedirgin de oldum ben Açıkçası şimdi bunun ne gibi bir sorunları olur ne gibi riskleri olur sizce aranızda böyle bir şey yaşayan var mı?