İlk gebeliğim Ekim ayında oldu korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım ama sağlıksız gebelikti doğal yolla düşük yaptım ikinci gebeliğim Şubat ayında oldu ama kimyasal ile sonuçlandı kimyasaldan sonra doktor tedaviye başladı ama rahatsızlığımın ne olduğunu söylemiyor iki ay klomen denedi bu ay boş bırakalım dinlen dedi sonra femara deneyecem diyo ama problemin şu demiyo ayrıca iki hamileliğimde de ilk denemem de oldu. Hormon testleri pıhtılaşma genetik her şeye bakıldı bir problem yok. Sağlık sorunum var düşüncesine girdim ne olduğunu bilmiyorum bile doktor mu değiştirsem acaba ?