Kızlaarr yarın sabah 8.45te Allahın izniyle sezaryene gireceğim hamileliğim sürecinde bir sürü kaygım oldu inşallah sağlıkla kavuşuruz, bebek bekleyen tüm anneler inşallah sağlıkla kavuşur🥹 buradan öğrendiğim çok şey oldu gerçekten aklıma ne takılsa sizlere sordum ve hep bi yanıt buldum yeni hamişlere ve hamilelik düşünen herkese hemen bu bloğu öneriyorum♥️ uzun lafın kısası dualarınızı bekliyorum inşallah yarın sabah kavuşacağız kızımla 👼🏻👼🏻👼🏻