Güzel anneler biberonu bıraktırmak istiyorum. Herkes öcü gibi bakıyor biberona😂 Sütüm olmadığı için mecburen mama veriyorum. Şelale gibi akıyor sanki de ben yavrumdan sakınıyorum sütümü. Mamaya ayrı biberona ayrı laf yiyorum. Kaşık biberon daha çok öneriliyormuş. Memnun kaldığınız bir marka var mıdır?