_Feslegennn__34 Yaaa kızlar böyle bişey olabilir mı kı ben bu ay Klomen kullandım ve dün adet olmam gerekıyordu hala olmadım ve onun için test yaptım aşiri silik gölge gibi çıktı sizce var mi yanı daha koyu çıkması gerekmiyormu böyle olup gebelık yaşayan var mi Belirtı olarak çok kasık ağrısı var yerımden ciplatıyor bazen ve göğüslerım çok hasaaslaştı kol deyse acıyor ve bı hafta önce iki üç damla lekelenme yaşadım daha da bişey gelmedı ya varımdır sizce 🥹
ideemirel _Feslegennn__34 coook silik bende gördüm bence kan verin, bunlarla insan maalesef erken umutlaniyo
Aerithma _Feslegennn__34 çok silik görünen bir çizgi var ama kesin emin olmak için bir kaç gün daha bekleyin isterseniz ya da kan verin en kesin öyle öğrenirsiniz. Ben 10 gün gecikmeden sonra yapmıştım öyle kesin sonuç aldım.
_Feslegennn__34 ideemirel yaaa inşallah oyledır Klomen adet düzensızlıgı yapar mi kı diğer kullandigimda ya günde yada bı kaç gün önce olurdum hala olmadım
Aerithma _Feslegennn__34 gecikmeden önce yaptıklarım hep negatif çıkmıştı. Gecikmenin 10.gününde yaptıklarım pozitif çıktı.
_Feslegennn__34 Aerithma yaaa umud oldunuz bana şimdi inşallah benimde sizin sonunuz gibi güzel bitter güzel sonuç alırım 🥹
Babyy_1 _Feslegennn__34 Keşke elimizde olan bir şey olsa ama maalesef bekleme süresi böyle. Bende mesela 15 gün beklemeden yaptım hatta 2 kere yaptım farklı farklı günlerde negatif çıktı. Sonra 15 gün dolunca yaptım pozitif çıktı