Meliss00 o nasıl şey ya ne demek sonuç çıkmamak, nerede yaptırdınız ki. Sonuç çıkmadı tekrar yapacağız diye bir şey olamaz ki. Amniyosentezdez karından sıvı alınması işleminin zaten hem anne hem bebek için az da olsa belli riskleri var, keyfi olarak tekrarlanmamalı