Ayliz_bebek Kızlar transfer gününü de sayarsak bu gün 6 günüm 5 gün embriyosu Sizce var mı? Önce erken gebelik testi yaptım çıkmadı sonra normal kaset testi yaptım bu şekilde çıktı kafam karıştı bilmiyorum 😏
Esmeh Ayliz_bebek yani çizgi var gördüm Bu normal gebelik testi mi Çünkü diğer testleri anlamiyorum 😅
Busraaaaaaaa16 Ayliz_bebek 5.gün embriyosu 7.gün pozitifi gördüm bende ama erken gebelik te çıkmayıp onda çıkması şüpheli başka bi test daha kullanın
Ayliz_bebek Esmeh evet canım bu normal gebelik testi Ondan önce erken gebelik testi yaptım ama silikte olsa hiç ikinci cizgi belirmedi
Ayliz_bebek Esmeh Inşallah vardır canım yarın tekrarıycam bakalım hayırlısı ama kan testime daha 10 gün var
Ayliz_bebek Busraaaaaaaa16 yarın tekrarlıycam canım bilmiyom bende anlamadım Daha önce de böyle olmuştu bana erken gebelikte çıkmayıp diğerleri 5 farklı markadan yapıp pozitif görmüştüm normalde erken gebelik testleri daha hassas ama bilmiyorum bazısıda kaset testler için kötü diyorlar hayırlısı bakalım 10 gün sonra kan testim var
_Mother_ Ayliz_bebek bence kaset testlerin bazılarının hassasiyeti daha yüksek Şubat ayında 11 olan betam ile kaset testte çizgi çıkmıştı 25 hcg idi hassasiyeti bu ay full etken gebelik yaptım bazılarında çok çok az görünen çıktı bir dün yaptığım net çıktı az birşey kan verdim 48 çıktı beta değerim sözde erken test daha hassas oluyormuş 🫤
Ayliz_bebek _Mother_ Bu arada hayırlı olsun canım Valla bende anlamadım 2 kez kimyasal gebeliğim oldu her zaman hassas tes aldığımda negatifi görüp farklı markaların kileri ile pozitif görmüştüm hakkımızda hayırlısı olsun🤲🏻
_Mother_ Ayliz_bebek kimyasallar üst üste mi oldu benimde Şubat ayında kimyasal olmuştu şuan tekrar hamileyim işte inşallah sağlıklıdır
Ayliz_bebek _Mother_ Evet canım üst üste oldu ilki doğal yolla 2′ci tüp bebek tedavisi ile bu 2 ci denemem o yüzden genetikli tüp bebek yapma kararı aldık bakalım hakkımızda hayırlısı
themom95 Ayliz_bebek daha önce benimdeerken gebelik testi de çıkmadı ama kaset testte silik çıkmıştı inşallah gebesindir ben orda silik bir çizgi gördüm sabah testi ilk idrarinla tekrarla daha net cikar🥹🥹
Ayliz_bebek themom95 Inşallah sabah tekrarliycam canım ama şuan okadar şiddetli öksürüğüm var ki umudum çok azaldı eğer turmuşsa büle çok sarsılıyordur tam gribin beni bulacağı zamanı buldu😔
Sedef21 Ayliz_bebek merak etmeyin sağlıklı gebelikse eğer hiçbir şekilde bir şey olmaz, teste göre var gözüküyor ama daha ney sonuç için bir kaç gün daha bekleyin derim
Ayliz_bebek Sedef21 InşAllah canım yaa gerçekten manevi olarak okadar yoruldum ki anlatamam Rabbım ben ve tüm bekleyenlerin kucağını doldursun inşAllah 🤲🏻😏