deniizz_ amin cümlemizinkini her doğum şeklinin kendine has zorlukları ve kolaylıklar var ben normal isterken zorunlu sezaryen döndü anne ve bebek sağlıklı olduktan sonra doğum şeklinin bence çok önemi yok. Hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alırız inşallah