zeynepikramom Yeter canim niye yetmesin zaten onu icip tuvalete sık çıkıyoruz dimi ama ben 3 litre içiyorum gunde 36 haftalik gebeyim
KardelenAnnesi Benim doktorum en başından beri 3 lt diyordu .. Tabi kışın bu miktar pek olamayabiliyo . Suyun içine aromatik şeyler katıp en azından 2.5 lt bulmalısın canım ben karanfil atıyodum mesela cokta güzel oluyor
zeynepikramom Grsyyy cok sık gidiyorum bende zorlaniyorum icerken ama icmek gerek oldugu icin iciyorum cnm
KBOzturk Maşallah yine siz çok iyisiniz ben günde toplasan belki 1litre anca içebiliyorum isteksiz içinde midem bulanıyor her an çıkarma hissi 🤭 13haftalığım