Ea54- Kızlar yenidoğan bebeğin kıyafetlerini makine de nasıl yıkamalıyım sizler nasıl yıkıyorsunuz ya da yıkayacaksınız ?
Syda01 Ea54- makinemin hassas programı var onda yıkamıştım 40 derece 800 devir 30 a da düşürülebilir derece
xhbgns Ea54- Makineyi önce boş bi durulamaya alıyorum sonrasında makinede bebwk prog yıkıyorum o 60 derece ama ben 40ta yıkıyorum 2:30 saat genelde kısaltmıyorum eğer çok as değilse çamaşır
xhbgns Ea54- Allergy/baby diye geçiyor benimkinde bosch marka makinem ama bence hijyen de aynı mantıktadır o yüzden odur benimkisi yaklaşık 2:30 saat 2:50 de olabilir dereceye göre süre değişiyor ya eğer çamaşır az değilse bence çok değil deterjandan iyice arınması lazım diye düşünüyorum eğer kısa programda (1:30 saat civarı) yıkadıysam çamaşırı azsa tekrar durulama da yaptırıyorum
Booksandcats Örme tarzında olanları yünlü programda yıkadım sadece geri kalanı da beyaz renkli koyu renk olarak ayırdım 40 derece 45 dk 800 devir yaptım zarar da görmediler.
aslanbeyy Bebek programı bana çok uzun geldi ayrıca 1200 devir. Önce kazan temizliği yaptırdım boş şekilde 1bucuk saat sürdü, ardından hızlı 800 devir 30 dakika yıkadım.
SrpYlmz Ea54- etiketlerini kesip renk ayrımı yapıp 30 dk da 30 derece de yıkadım utuledim tabi sadece bebeğimin deterjanı ile bebek yumuşatıcısı kullanmiyorum