Dilekulgtt turkan403 cok taktigimiz icin heralde boyle oluyo bende cok takiyorum ya beklemek yorucu ama 10 gun bekleyelim bakalim
Dilekulgtt turkan403 bende ilk gebeligim aniden oldu hic aklimda yoktu takmiyodum bile ama bu sefer cok takıyorum cunku esimde kizimda bebek istiyor olmadikca strese giriyorum en son kasimda iste dustu daha da olmuyor diye icim icimi yiyo
turkan403 Dilekulgtt ya düşüğün ayağı içerde olur derler bizde eltimin de düşükten iki ay snra olmuştu işte stres yaptikc bide çok istedikce olmuyo gibi vala
turkan403 Dilekulgtt ben degl ama eşim 🤦🏼♀️ben kararsızim ama Küçüken olsa daha iyi pes peşe büyütür kurtulurum diyorum kendimce
Hatice_11 Dilekulgtt Regl’ın 4. Günü bu gün oldum kuzum anlamdım ki bı arada böyle oldu 2 gün kahve rengi geldi sonra olmuştum bu defa 4 gün geciktim öyle oldum. Doktoruma gidecegim bitsinde