Findix benımde 35. Haftada 2750ydi doktorum normal dedı haftasına göre. Bazı postlarda görüyorum 35. Haftada 3200 ler falan var. Bence sanırım bunye meselesı kiloyu cok takmamak lazım. Dedıgınız gıbı bellı bır standart yok galıba ınsan neye inanacağını sasırıyor