Merhaba annelerrr,
39+3 deyim artık, bebeğim gelmek bilmiyor. Kirasını arttırmayı düşünüyorum 😅 şaka bir yana artık sabrım azaldı ve bebeğin hareketleri canımı acıtıyor. Aşırı hareketli bir hamileydim zaten, hala daha hergün 1 saat yürüyüş ve pilates hareketleri yapıyorum. Var mıdır başka öneriniz? Yada benim gibi artık saniye sayanız? Birlikte doğuralım 🫶🏼