Tugcekaplan Kızlar merhaba 34.haftadayım ağda yaptırmak istiyorum, doğum hazırlığı olsun diye fakat zararı olur mu biraz tereddüt ediyorum. Jilet kullanmak hiç istemiyorum. Yaptıran var mı varsa sıkıntı yaşayan oldu mu?
BADE38 Tugcekaplan Ben 26 haftalıgim başından beri ağda kullanıyorum el alışkanlığı zaten hemen hallediyorum ama şu doğumdan sonra direkt lazere gitcemmm uğraşılmiyorrr 🤧
matmazellayy Tugcekaplan Ben yaptırıyorum 6. Aydan beri görmediğim için bi sorun oluşmadı haftaya yine yaptıracağım doğum için
Mer3459 Tugcekaplan ben gidiyorum ama doktorum bu ay tüy dökücü kullan dedi cok hassas orası kaç hastamda yırtılmalar vardı dedi bende kararsızım
yeni-annelik Tugcekaplan valla ben hrp gidiyordum hamileliğimin başından beri de devam ediyorum gitmeye ama ilk defa yaptıracaksanız önermiyorlar
yeni-annelik Tugcekaplan doktorunuza sorun bence yani bende bir sorun olmadı ama riskli bir gebelik geçirmiyorum belkide ondandır
Alyami Tugcekaplan 39+4 üm başından beri yaptırıyorum ki ilk gebeliğimde de başından sonuna kadar yaptırdım hiç bişi de olmadı ne olabilir ki zaten 🤔🤔🤔
Mervepera Tugcekaplan ilk gebeliğimdede yaptırdım şimdi de yaptırıyorum 32 1 haftalığım hiç birsey olmadı 🤷🏻♀️