Tubatgn
Dün arkadaşım dükkanı kapatıyormş 8 buçuk da gelmiş demiş işte erken daha falan arkadaşım demiş sabah 8 i 1 geçse kabul etmem diyorsun da akşam neden geç saate kadar açık kalsın. Mesai olayı var mı turkcell de? Hele mağaza büyüdü elemanlar işçi gibi duvar kırdı tadilatla uğraştı gece yarılarına kadar. O kadar geç saate kadar kalıyor asla demez yemek çağırayım falan