Tecrübeli anneler 36 haftaya giriyorum bayrama denk gelmezse doğum iyidir bayramdan önce de olabilir kordon var boynunda 2 tur yarın doktorla konuşacağım riske atmak istemezse 37+2de sezeryan olacağım ama merak ettiğim bişey var doğumdan 1 hafta sonra hangi kontroller olmalı bayramda hıc bır doktor yok herkes tatilde