Aysegulll_37_annelikk 24+6 ben yaşadığım yerde bir mağazadan aldım markasını hatırlamıyorum 2 bin ₺ sanırım fiyat. Bende çok araştırdım sordum çoğu park beşik önerdi. Diğer beşikler bana kullanışsız geliyor. Ağır hareket etmeyen beşikler yüksek oluyor mesela onda bebek 1 yaşından sonra yatamaz. Diğer sepet besiklerde de aynı şekilde 9-10 aylıkken tutunup kalkmaya çalışıyorlar. Park beşik ağır da değil odadan odaya kendim geçirebilirim anne yani olarak da uygun geldi bana yatağımın yanına. Bu hafta teslim edecekler.