Busraxo Merhaba anneler bi sorum olacakti otururken karnina sanki baski yapiyorsun gibi oluyorsun ya bebege bi zarari olurmu diye merak ettim 24 haftaligim?
Busraxo tugcesakzci soylemek istemiyorsan soylemene gerek yok ve boyle seylerde yazmana gerek yok icinde kalsin soyliyecen seyler