Bende ilk gebeliğim de 1 kadar düşüyordu ivig alıyordum sürekli doğuma yakın daha da sıklaştı değeri yüksek tutarak doğuma gerçekleşti ama doğumdan sonra 0 oldu ve asla kortizona bile cevap vermedi sonra dalak alındı şuan da yüksek ikinci gebeliğim kan sulandırıcı kullanıyorum inşallah sizin düzelir ve güzel sonuçlar alırsınız