Nevrie Polly den almıştım şuan kızım 13 aylık ona alıştığı için gündüz uykularında hala onu kullanıyorum artı 3 beşik daha aldım ama hiçbirinde uyumak istemedi ama ben memnundum tatil bölgesinde oturuyoruz sahile restoranta heryere katladım götürdüm yanımda memleketime giderken de kolay kurulup katlandığı için çok avantajı oldu bende