Vallahi bence biraz bekleyin iyisini alın derim. Ycuz mal alacak kadar zengin değilim derker ya o hesap. Bende aman normal süpürgem, robot süpürgem var birde dik süpürgem olsun diye aldım pek memnun kalmadım sonra dyson submarine aldım evdeki tüm süpürgeler ardiyeye atıldı. Süpürüp biraz şarj edip o ara dinleniyorum ardından submarine başlığı ile vileda yapıyorum vallahi çooook büyük kolaylık oluyor. Boşa alıp kenara kaldırmayın almışken biraz sabredip kenara atın gerekirse şartları zorlayın ama uzun ömürlü pratik eliniz ayağınız olacak bir süpürge alın derim ben🫶🏻