Babymom07 myangelson doktor enfeksiyon var dedi anlamadım internetten baktım bende bu şekilde okudum 🤷🏻♀️
myangelson @“Babymom07”#p32759450 idrarda lökosit ve birkaç değer falan oldugu zaman enfeksiyon deniyor genelde keton negatif çıktığı için referans aralığı dışında mi gözüküyor?
Babymom07 myangelson ben yanlış bakmışım ya keton ve protein eser miktarda varmış negatif olması gerekenmiş tekrar tahlil vereceğim inşallah çok çıkmaz 😢