Bebekayik Kocaelide yaşayan anneler yenidoğan paketiniz geldi mi acaba ben 153ü arayıp başvuru yapmıştım 28 haftalıkken 35 oldum hala ne arayan var ne soran içerik düzenleniyor demişlerdi ama doğumdan sonra mı gelicek acaba doğumdan sonra da bir anlamı yok 😂
Alpsmommm Bebekayik 30+1 haftalık oldum bugün aradılar içerik düzenlemesi bitmiş perşembe günü getirecekler
H-ckerana Bebekayik Biz istanbuldayız bi arkadaşımla başvurmustuk.Olumsuz yanıtlandı.Üzerimize ev ve araba yok.Eşiminde maaşı öyle çok yüksek değil ama reddetmişler.Arkadaşımıda aynı şekilde.
aysesultan Benim yeğenime doğumun 3. Günü gelmişti. Ama biz doğduğu gün başvuru yapmıştık. Öncelik doğan bebeklerin olabilir mi ki ?
Bebekayik Alpsmommm bende pazartesi günü aradım benim bebeğim doğdu ne zaman gelicek çanta diye perşembe günü dediler aramasam hiç getirmeye niyetleri yok 😂
Alpsmommm Bebekayik hahaha benim geldi tek iyi olan bebek bezi bebem naturalin birde çanta ve deterjan 🤣🤣
f_gecee Bende istanbuldan İBB üzerinden başvuru yaptım Doğum Bekleniyor yazısı var ama çıt yok hani Red yesem altta açıklama olur ama bişey yazmamışlar onaylandı mı kabul gördü mü hiçbir fikrim yok
Bebekayik Alpsmommm aynen bencede çanta ve ateş ölçer işe yarar diğerleri hep çöp markasız saçma sapan şeyler