Seyma5050 Kızlar rahim ağzı yetmezliği nedeniyle dikiş atılıp daha sonra 37. Haftada dikişleri aldıracağımız zaman yine narkoz mu alıyoruz bu süreci yaşayan arkadaşlar varmı nasıl oluyor ??
Kbrbydk Seyma5050 catalda iki dk da alıyorlar korkmayın narkoz alacak kadar büyük bir acı olmuyor. Spekulum ile vajinayı açıp ipi kesip ucundan çekiyorlar. Ben ipi çektiklerini bile tam hissetmemiştim. Spekulum daha çok acıtıyor bence 😁😁
Seyma5050 Pamuk yaa ben gene narkozlu olur heralde diye düşünmüştüm.😰Ne zaman doğumun başladı canım dikişten sonra
Pamuk Kbrbydk Kiz bende ayni doktor kalktı bekliyorum ne zaman bu ipin acısını çekcem diye kalbim pir pir meğerse doktor almış 1 dk sürmedi geçmiş olsun dedi😂😂
Kbrbydk Eda91- hahaha 😁malesef ama odaklanmayın oraya derin nefes alıp verin iki dkcık hemen bitiveriyor ♥️