Ozlememre Kızlar Bir benimmi canım çok acıyo acaba. Doktorunuz jel kullanıyor mu bakmadan önce benimki kullanmıyor sürekli acı çekiyorm doktorumla ters düşüyorum ne yapayım tavsiyelerinz neler
Ozlememre zynpftm inş canım hiç korkutma kendini sakin ol bende sorun galiba biraz oraya yatana kadar iyiyim yatınca heyecan yapıyorm anlamadım gitti doktorumda ters davranıyo beni öyle stresli görünce
bulutunannesi33 Benm cnm hıc acımadı kendınıZı rahat bırakın bırde benm dktrm eldıven ustune bıse dokuyor kaygan oluyor cıvık cıvık acıtmıyo
Ozlememre bulutunannesi33 bana öyle yapmıyor işte kuru kuru oluyo eldivenle bakıyo kendimi sakinleştiremiyorum o yüzden
bulutunannesi33 Ozlememre sylesenız acaba jel surmzmı ben ozelede gtmıyrm ha nrml hastaneye gıdıyrm ama saglsn ck kıbar ve ılıgılı bırtek bır kere bır alet koydu actı bakdı oAman cok acıdı spektrmmu ne dıolarn
Ozlememre bulutunannesi33 bu gidişimde söylüycem artık afedersiniz çok kuru oluyo ve canımı yakıyo yani bir saat wc yanma yaşıyorum sonra ve bakarkende çok canım yanıyo