Kızlar pcosluyum 13 mayısta regl oldum ve 21 mayısta hsg çekildim sonrasında bikaç günü değerlendirdim bi ihtimal gebelik olursa diye çünkü düzensiz adet oluyorum ilaç kullanıyorum regl olmak için. bikaç gündür ara ara kasık ağrım oluyor belime ve sol bacağıma vuran. Sizce hamilelik olabilir mi yada hala hsg etkisi mi bilemiyorum bu durumu yaşayan var mı