MrvBK Kızlar döngünün 10. Günü biraz koyuluk oldu çizgide. Sonra dün ve bugün silikleşmeye başladı. Dün akşam da kasığımda ağrı vardı ve akıntım oldu. Buna göre çatlama olmuş mu yani?
iremnur_17 MrvBK yumurtlama olmamış bence henüz devam edin teste aynı koyulukta ya da daha da koyu olması gerekiyor
MrvBK MrvBK Bu arada döngüm 28 gündür hiç şaşmazdı. İlk defa geçen ay 26 gün oldu ve battan 2 gün önce regl başladı.
MrvBK Zeyneco Sence burda hee iki çizginin de aynı koyulukta olanı var mı? Bana yok gibi geliyor sanki
MrvBK Gmzgm Devam edeceğim evet. İlk defa bu ay deniyorum da bilenlerden destek istedim o yüzden şimdiden 🙏🏻
mrvess Ben de aynı testi kullanıyorum henüz yok gibi yumurtlama . Çok koyu oluyor çünkü yumurtlama günü