Asya-asel yok be yavrum sen neden öyle düşünüyosun hem olmasın zaten stressiz güzel rahat bir gebelik geçirirsin inşallah. Ben 20.haftaya kadar 0 belirtiyle gelip 20.haftada bulanmaya başlamıştım uzun sürmedi çok şükür belki sen de bulantı rahatsızlık evresini bitirmişsindir