ELiya 13+1 olduk bugün kontrolüm vardı ters durduğu için doktorum emin olmadığı için söylemedi. Tahmini olan anlayan var mı acaba
ELiya kahvesever__ doktorum da kerata arkasını dönmüş dedi bu durum da erkek olduğunu düşünüyorum bende 🤭 ama ters köşe de yapmış olabilir 😇
Ebrulis ELiya bizde 13+1 de gittik kendini göstermedi pozisyonu yok suna benziyoda diyemem dedi ayaklarını kendini cekmişti 🌸