Merhabalar
79 kilo ile hamile kaldım biraz moralim bozuk son bir senedir almıştım kiloyu da , doktor maximum 90 kg ile hamileliği tamamlamaya çalış dedi üzüldüm :( çünkü zaten kıyafetlerim zor oluyordu beden olarak kendimi daha da kötü hissedicem gibi geliyor . Sizce kilolu hamilelik çok mu zor geçer ?