odtz Melliisaa ben 26. Haftya giriyorum 12/7 çıkıyor ortalama ya da 12/7,5 biraz yükselse söylerim doktora bence sizinkinde korkutucu bir durum yok ama doktora söylemekte fayda var
Evhamlikurabiyeanne Doktorum günde 2 kere sabah aksam ölcmemi istiyor her kontrolde soruyor nasil diye hep 10 6 11 e 7 falan cikiyor sizinki bir tık yüksek sanki doktorunuz ne diyor
Melliisaa Evhamlikurabiyeanne takıp yapıyorum ilaca baslamadı yarın yeniden çağırdı gideceğim bkaalım