Merhaba arkadaşlar yaklaşık 3 saat önce yumurta toplama işlemim oldu iç çamaşırıma pet takmıştım biraz kanama gelmiş henüz hiç lavaboya girmedim ağrı kesici iğne yapmışlardı o yüzden mi bilmiyorum şuan pek ağrım yok bu kanama vs normal mi ilk idrar nasıl oluyor resmen lavaboya girmeye korkuyorum tecrübeli anneler yazarsa sevirim bide ohss diye bir durum varmış Sanırım o risk ne zaman geçer belirtileri neler acaba ☺️