Btlshnnn Diladeniz2 13+3 den selamlar sanırmm 2 trimester olduk bizde 😊 tam rahat edecektim ki biran da dün kanamam oldu ama çok şükür bebeğim iyi herşey iyi kanama neyin nesi anlamadık cinsiyetimiz de belli oldu şükür 🥰
Diladeniz2 Btlshnnn Olsun rabbim sağlığından geri koymasın bu tarz şeyler her gebelikte oluyor kendine stres etme güzelim 👼🏻🤰🏻🫶🏻
Btlshnnn Diladeniz2 çok sağol öyle yapıyorum dua ediyorum hep🙏 Rabbim hepimizin sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin 🤲🏻🥰
Diladeniz2 Aslihanbas Amin güzelim hepimizinkini inşaAllah sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip eylesin 🫶🏻🤰🏻