Miskinim Sare1304 sümeyye betüle gidiyorum doktor çok iyi. Sürekli ultrasona sokmaya karşı bir doktor. Her ay gittiğimde detaylı bakıyor kontrol süre zarfı içinde gittiğinde ciddi şikayetler yoksa ultrasona sokmuyor. Çok sağlıklı iyi bişey değil diyor
Bahaarrrk Sare1304 benim hamileliğim boyunca perinatoloji ttakip etti son 2 muaynemde Esenler Medipolde Sümmeye Betül GÜLe gidiyorum tatlı hoş bi doktor yarın son muaynem olucak ayın 13de sezaryan doğum yapacağım 🫶🏻
mineoksuz11 Sezeryan olacağım ama benimki mecburi damla yasemin hanıma gidiyorum başından beri çok memnunum
1Prens1Prenses53 Bende Nihan İlhan oruç a gidiyorum ve çok memnunum.benim mecburi sezeryan olacak nasip olursa..900 tl muayene zorunlu sezeryan 14 bin.ama dedikleri gibi haziran temmuz gibi zam gelecekmiş.
Bahaarrrk Zeyyooo 14 bin olarak söylediler yarın anestezi doktoru ile görüşeceğim kan vs tahliler yapılıcak 4200 ödeme yapmam gerektiği söylendi kalan da doğumun gerçekleşeceği gün ödemesi yapılıcakmış