Ben de montessori yaptırıyorum bebeğime ama sırf yatak nevresim bulma sıkıntısı yaşamayayım diye standart tek kişilik baza ölçüsünde yaptırayım dedim 90*190. Siz ölçüden dolayı mı bulamıyorsunuz yoksa desen/ tasarım mı beğenmediniz. Çünkü ben de bir göz attım da beşikler için falan çok güzel şeyler var ama büyük ölçüde pek yok.