Cashua merhaba arkadaşlar aranızda Dhea 50 mg ve COQ 100 mg kullanan var mı ? varsa faydasını gördü mü acaba Doktorum yumurta arttırıcı tüp bebek tedavisi öncesinde kullanıldığını hem hemen bebek istediğim için benimde kullanıp iyi sonuç alacağımı söyledi.kullananlar varsa yararını veya zararını gördümü merak ediyorum
DeryaEge Cashua ben biosteron dhea 25 mg ve Krilom qh kullanıyorum. Tüp bebek doktorum verdi. En az 3 ay kullanılması gerektiğini biliyorum. Henüz olumlu bir sonuç alamadım ama umutluyum ☺️
DeryaEge Cashua bende sadece sivilcelenme pütürlenme oldu yüzümde eczacım sebum içeren yüz temizleme jeli verdi onun dışında bir yan etki olmadı. Ekim’den beri içiyorum.
Cashua DeryaEge inşallah olumlu bir sonuç alırsın kısa sürede kıllanma uyku hali falan yapıyormuş galiba öyle şeyler okudum ama hamile kalınca bırakılıyor herhalde bu ilaç
DeryaEge Cashua Amin inşallah hepimiz güzel sonuçlar alırız 🙏 Bende hiç öyle yan etkiler göstermedi. Günde 3 tane alıyorum. Umarım sende de yan etki göstermeden rahatça kullanırsın.