Sinemyiss Merhabalar. 32+2 haftada bebeğimin kilosu 1836 sizce nasıl. Kilomuz iyimi. Sizde durumlar nasıl
_almirasmom Sinemyiss 29+6 da 1432 gr dı doktor dedı 1350-1400 arası suanda dıe ama ultrason kağıdında 1432 yazıyordu bende anlamadım o kadR sey tuketıyorum kılo yapsın kılo alsın dıe ama doktor beslenmeyle alakalı olmadını soledı sen ne kadR cok yersen bebek cok kılolu olmucak veya hıc yemek yemezsen ıcerde zayıflamıcak dedı genetık ya benım ılk kızda gecen sene 2790 dogdu 46 cm dı
IS_Z Sinemyiss Ben de bunu merak ediyorum, tam 32+0 (iki gün önce) gittim 1940gr yazıyor, buraya yazdım birisi “benim de 32.haftada öyleydi az dediler” yazmıştı sonrasında 2.5 falan doğmuş bebek. Bilemiyorum endişeliyim 🤷🏻♀️
yenidenanne34 Sinemyiss normal canim zaten net şu kiloda olmali diye bisey yok. Bi aralik var o araliktaysa sorun yok demek. 32. Haftada 1800-2000 araliginda olmasi bekleniyor. Benimki 1999 çıkmıştı
ecmelmirzaogluu Benim 31+4 te 2 kiloydu, doktor tombik dedi 32. haftaya göre normal demekki senin canım