meyascan1 ben ilkini başka bi şehirde yaptım devlet hastanesiydi orası da. İki başında silikon gibi dikiş vardı 2şer tane ortası yapıştırmaydı, 10 günde falan düştü kenardaki dikişler. Yaşadığımız şehirde şehir hastanesi yeni açıldı oraya gidiyorum şimdi, ne olur bende bilemiyorum merakla bekliyorum bakalım. Benim en büyük korkum da karnına bastırıyorlar falan diyolar ilkinde öyle bişey yaşamadım ama çevremde kimi duysam sezaryen olan odaya çıkınca bastırdılar diyo, hele bi tanesi çok korkuttu ondan korkuyorum bende şu an 😬😬🥺