Merhaba arkadaşlar ben adetimden 3 gün önce suphelenip erken gebelik testi yaptım 5 dakika dolmadan çok ince bir çizgi gördüm sonra ertesi gün sabah yaptim hiç çizgi yoktu tamam dedim hamile değilim ama bugün gecikmenin 3 günü hala adet olmadım.Test yapmalimiyim.Bu durumu yaşayip sonradan hamile olduğunu öğrenen varmi? 10 gün öncesine kadar kaşık ağrım ve bel ağrım oluyordu ama şuan hiç bir ağrım yok, belirti de yok.