Maysa41 şubatta 2 gün gecikmede testte çıkmamıştı 4. Gün kanda çıkmıştı 145. 242 503 şeklinde arttı sonra kimyasal oldu. Aslında o zaman şiddetli kasık ağrısı dışında belirtim yoktu. Şimdi göğüslerim dokundukça çok ağrıyor normalde adet zamanlarında bile olmaz. kasıklarımda da adet ağrısı gibi ağrı oluyor bazen. İkinci bir yumurtlama olabilir mi acaba ya da psikolojik mi diye düşünüyorum bir yandan da çok merak ediyorum 🙈