deniizz_ tamda bahsettigin sekilde benim ilk gebeligimde erken gelmişti bebisin canta hazirdi ama krndi esyalarim tam degildi cok kötü olmuştu bunda birakmicam 😄 kızım olacak kış bebegi konusunda deneyimliyim ama adananin 40 derecesinde ne yapicam hic bilmiyorum beklenen 9 Eylül ama o kadar kalacagini sanmıyorum 20 ağustostan sonra gelme ihtimali var