Kubrakar272727 1 haftadir duramıyorum ağrısından birazdan gidip çektirmek istiyorum dişini çektiren varmı hamileyken bı zararı olurmu??
Abtrfklokl Kubrakar272727 ben de implantlarımı öteledim. Yani antibiyotik verdiği için doktor önerilmiyor diye biliyorum.
Meyranas Kubrakar272727 bn 30 haftalığım çekmediler doğumdan sonra anca dediler ilk gebeliğimde de dişim kırılmıştı ağrıyordu 20 lı haftalar dayken yine çekmemişlerdi
BirAskMasali1323 Kubrakar272727 Öncelikle çok gecmis olsun canım 20 lik disin mi benim gömülü 20 lik dişim agiriyo eti şişmiş doktora gitsemde o dişe bişey yapamaz çünkü ameliyatlik o yüzden ağrı kesiciyle idare ettim kaç gün şuan sesi soluğu yok
meeese Kubrakar272727 24 haftalikken 20lik dişimi çektirdim. 2.trimister döneminde kadın doğum doktoru izniyle dış çekimi yapıyorlar. Film cekmiyorlqr.
Kubrakar272727 BirAskMasali1323 valla açısından duramaz hale geldim artık inşallah bişey olmaz doktorum olmuycagini soyledi ve dış tedavimimi yaptirmamam daha çok zarar veriyormuş gebeliğe
BirAskMasali1323 Kubrakar272727 Hm anladım canım..Rabbim sifa versin..Evet normalde bile çürük dişin ne kadar kalbe bedene zarar verdigini soyluyo doktorlar degilki hamilelikte benimki 20lik gömülü diş gitsemde işlem yapmazlar ameliyatlik çünkü ilaç verir gonderirler
Kubrakar272727 BirAskMasali1323 haklısın canım ama sinir damarlarini yakabiliyorlarmis ağrısızlassin diye
Kubrakar272727 meeese bende aynı sekilde canım zaten 5 Ve 6 ayda cekiyolarmis yada yapıyorlarmış öyle dedi dişimi kanal yaptirdigim yer