Selocan12 5. Haftadan 17. haftaya kadar bardaktan boşalır derecede kanamalarım oluyordu benim ama ne bebekte ne kese çevresinde kanama alanı olmadığı için progestan ve yatışla hallediyorduk lakin sizin kanamanın sebebini bilmeniz lazım kesede mi kanama alanı var yada başka bir durum mu öğrendiniz mi ona göre yorum yapılabilir mesela bende rahimdeki kılcal damarlarda kanama oluyordu yani o yüzden biz bilemeyiz dedim. Çok kişinin başına gelmistir tabiki ama kanamanın sebebini öğrenmelisiniz