Merhaba Arkadaşlar bugün benim normalde adet günüm ama gelen giden yok hatta karnımda ağrı bile yok sadece 10 gündür gittikçe artan göğüs hassasiyetim var 25 gün oldu adet olmadım sizce hamile olabilir miyim, test mi yapsam yoksa biraz daha beklesem mi? Hayal kırıklığına uğramak istemiyorum.. :(