inşaat mühendisiyim sahada hiç çalışmadım staj döneminde ve deprem zamanında biraz saha deneyimim oldu sadece şimdi gebelikle beraber işe başlayamıyorum evde de boş oturmaktan çok canım sıkılıyor, okulda sadece elde çizim öğrendik programlardan hiç haberim yok bana önerebileceğiniz programlar var mı? En azından hamileydim ama boş oturmadım kendimi geliştirdim diyebileceğim bir şeyler yapmak istiyorum 🥲