Merhabalar medicanada Ayşe kirbas hanıma takipliyim daha doğrusu bir kere gittim. Hem de devlet hastanesinde takip edilmek istedim ne olur ne olmaz diye. Ayşe hanima 6 haftalıkken gittim devlet hastanesinde de 8 haftalıkken yani geçen hafta gittim onlar bana 12-14 hafta arası ikili tarama için gel dediler. Ayşe hanima ne zaman gitsem ona karar veremedim. 2 li testi özelde mi yaptırsam devlette mi. Benim planım Ayşe hanima ayda bir gitmekti çünkü 10 tane muayene hakkım var. 6 haftalık, 10 haftalık 14 haftalık şeklinde.