Ayden6 bi tarafım hemen yapmak istiyor ama negatifi de görmek istemiyorum tam adet gününde yapmayı planlıyorum bi arkadaşım predictor early diye bi test önerdi adetten 6 gün öncesine kadar sonuç veriyormuş alıp almamak konusunda kararsızım geçen ay kimyasal gebelik olmuştu benim adetim iki gün geçtiğinde testte çıkmadı dördüncü gün gecikmede çıktı o yüzden çok erken davranmak istemiyorum kafam çok karışık sen ne zaman yapıcaksın