Aleyna_01 Kızlar lökosit ve Açlık kan şekeri normal dışı görünüyor e nabızdan baktığımda sizce bu doğum şeklini değiştirirmi şekerim varmı yokmu bilmiyorum bile tek bildiğim enfeksiyon ve kansızlık var tansiyon VS şeker varmı hiç fikrim yok
Eylulperisi Aleyna_01 idrar yolu enfeksiyonu görünüyor tek kullanımlık saşe verir doktorunuz muhtemelen ama şeker gayet normal
myangelson Aleyna_01 şeker normal referans dışı değil ki zaten kırmızı olan bir tek lökosit o da enfeksiyon oluyor genelde
Booksandcats Şekeriniz normal çıkmış belki sistemde bir hata vardır ama lökositi bilemiyorum doktorunuzla bir konuşun derim
cLearQueen cLearQueen Aleyna_01 sekeriniz gayet normal hanimefendi. Referans araligında. Siz de bunu iyi okuyun
Zynp12 Aleyna_01 şekeriniz normal çıkmış ki . Hpf lökosit yüksek oda Dr bı sıkıntı varsa ilaç yazar pek anlamıyorum kanlardan ama. Şekerin iyi çıkmış yüksek veya düşük değil.
Eylulperisi Aleyna_01 malesef benimde öyle ilk gebeliğimde de oldu şimdimdi yine aynı oda bol su tüketiyorum yinede tekrarlıyor