melisapstl Merhabalar herkese 🌸, 10 haftalık hamileyim. Haftaya kontrolüm var aynı zamanda ikili tarama yapılacak. Yaptırıp yaptırmama konusunda pek emin değilim. Siz yaptırdınız mı?
Busranurguzel Bende çarşamba günü gidicem kontrole 11+4 deyim yaptırmak istiyorum açıkcası doktora teklif edicem
chrysanthemum Ben yaptırmayacaktım ama dr bana herhangı bir sıkıntı olursa ona gore dogum zamanı onlemı alınır vs dıye yaptır dedi Zaten cok basıt bı ultrason oluyorsunuz bı de kan verılıyor.